Särkyneenpyörän Stefa & My Trusted Friend Kane's Wicky & Mieletön Moottori

Särkyneenpyörän Stefa & My Trusted Friend Kane's Wicky & Mieletön Moottori

torstai 29. toukokuuta 2014

Misfits: Vampires in Love

Mä en enää treenaa kun mä käyn vaan kokeissa ja koetreeneissä. Viime viikolla kävin koetreenissä voittajassa, taas, ja se menikin edellistä möllitokoa paremmin. Mutten muistanut kirjoittaa siitä mitään ylös (pienen muistilapun muistin, mutta Ville siivosi sen innoissaan hukkaan). Joten siirrytään suoraan tänpäiväiseen avo-kokeeseen. Mä koulutan itteeni käymään kokeissa oikealla asenteella, joten tänään tavoitteena oli saada Stefalle jälleen kerran oikea mieliala ja kymppi kokonaisvaikutuksesta :D Jotenkin pelkään että tää vasta saavutettu ihmeellisen hieno tokomieliala vaan katoaa jonnekin, joten jännitin nytkin ihan järkyttävästi.. Mitä jos se taas laamailee :D

No mutta. Paikkiksestahan Stepu repi kympin, vaikka kahden koiran päässä käytiin kytkemässä yksi viereiseen kultsuun rakastunut uros, ja viereinen makaajakin singahti ohjaajan luo piiloon ihan viimeisillä sekunteilla. Stepu on niin varma, ei se olis huomannut vaikka ne ois kumpikin juosseet sen yli :D Enivei,
Paikallamakuu 10

Seuruussa Stepsu ei ihan keskittynyt :D Alkuun käytin yhden lisäkäskyn kun se edisti, ja täyskäännöksessä se kiersi mun etukautta? Se lähti ikään kuin tekemään saksalaista käännöstä mun kääntyessä oikealle, ja kiersi sit etukautta takaisin sivulle. Muuten kyllä ihan kivaa, vähän tuppasi edistämään, mutta ei ollut liian väljä eikä painanut!
Seuruu 7,5

Liikkeestä maahanmenossa.. Öö. Stepsu taisi kääntyä vähän maatessaan kun kiersin sen takaa?
Liikkeestä maahanmeno 8,5

Luoksetulon pysäytys oli ihan käsittämättömän upea! Mahtavan täydellisen ihana! Se tuli laukalla pysäytykseen, pyssäs kuin seinään, tuli laukalla loppuun.. Mutta jäikin seisomaan mun eteeni :D Siitä lisäkäskyllä eteen ja sit sivulle.
Luoksetulo 8,5

Liikkeestä seisomisessa Stepu ennakoi! Se ennakoi niin vähän ennen käskyä etten sit enää pyytänyt sitä mukaan, joten nollaks meni. Ei kuulemma ois mennyt jos oisin tajunnut antaa uuden seuruukäskyn, ja siitä sit loppuun. Stepu kyllä perseili siinä takaakierrossakin niin että meni makaamaan ja valmiiksi istumaan kun tulin sen viereen :D Että ei siinä pisteillä oltais juhlittu kuitenkaan.
Liikkeestä seisominen 0

Noudossa Stefa pyöräytti vähän kapulaa suussaan palauttaessa, tarvitsi kaksi irrotuskäskyä, tuli vinoon perusasentoon.
Nouto 8,5

Kauko-ohjauksissa Stepu teki niin innolla että meinasin haljeta ylpeydestä :D Vaikka sanoin sille joka kerta istu. Vaikka mun kaukokäsky on ylös. Kai? Kumpaakohan mä oon käyttänyt treeneissä viime aikoina :D Kun palasin viereen se ennakoi perusasennon.
Kauko-ohjaus 9

Estehypylle Stefa karkasi kun sanoin valmis :D Liikkuri oli tosi kiltti, se kysyi multa että "ethän sä sanonut vielä valmis, tota ei laskettu", mutta mä tahdoin olla rehellinen ja otin suosiolla nollan :D
Estehyppy 0

Stepu oli aivan järjettömän motivoitunut ja innokas, se palkkautuu niin hyvin kokeissa sosiaalisella, se teki räjähtävällä innolla, oli aivan uskomattoman hieno! Siks se siis varmaan ennakoikin sen kaiken mikä meille virheitä aiheutti :D
Kokonaisvaikutus 10

141,5 pistettä, AVO2

Taas yksi kakkonen! Tää on mun ja Stefan 11. koe :D Me ei olla kovin aikaansaavia. Ei se haittaa kuitenkaan, on aivan mielettömän kivaa olla noin hyvän koiran kanssa kokeessa! Nyt jos voisin alkaa vähän luottaa tuohon sen mielentilaan, voisin ottaa tavoitteeksi ensi kokeessa jotain muuta.. Kuten vaikka sen ettei ennakoida :D Ei jääviä eikä hyppyä.

Ei kommentteja: