Särkyneenpyörän Stefa & My Trusted Friend Kane's Wicky & Mieletön Moottori

Särkyneenpyörän Stefa & My Trusted Friend Kane's Wicky & Mieletön Moottori

maanantai 2. heinäkuuta 2012

Studio Killers: Ode to the Bouncer

Stefa ihan itse valitsi otsikon ulvoessaan kilpaa laulajan kanssa. "OOOOOOOH, let me in or I'll get physical with YOUUUUUUUU!"

Hih.

Oltiin tänään ekaa kertaa tokotreeneissä, ja olipas kivaa :) On meillä kyllä niin paljon tehtävääkin, ettei ensi viikon kokeessa kyllä tulla loistamaan, mutta ainakin edistystä tapahtuu!

Stefallahan on nyt ilmennyt kaikkea omituista tottispelkoa. Paikallaolossa annoin tänään kaksoiskäskyn, ja koira heitti selälleen asti. No, pysyi se sentään paikallaan mutta ei se silti ole kovin kivaa että sen pitää olla niin kauhuissaan. Seuraamisessa sivullaolo on jotenkin ahdistavaa. Mitä muut meitä katselivat, niin lähelläolo ei vain ole tuolle koiralle kovin luontaista. Makupalalla se pysyy nätisti niin kauan kun nami on kuonon edessä, mutta väistää heti sivummalle kun vaan voi. Aika ikävää, että sen täytyy ahdistua noin kovin.

Mutta edistystä, edistystä. Leikkiminen menee LOISTAVASTI. Itse asiassa, Stef ei irrota lelusta jos käsken sitä vain lempeästi, mikä on minun mielestäni upeaa, vaikkei se ehkä kaikkien mielestä olisikaan. Mitä tottelemattomampi tuo koira on, sitä tyytyväisempi mä olen. Haluaisin että se käsittäisi etten mä syö sitä suihini ellei se alistu ja tottele häntä koipien välissä koko ajan. Tämän takia ollaan treenattu leikkimällä, lyhyttä ja iloista seuraamista. Tosin, se seuraa aika kaukana lelulla palkatessa, niin että jos haluaisin teknisesti parantaa, pitäisi tosiaan tehdä nameilla, mutta nameilla treenatessa koira menee helposti ihan hakatuksi raukaksi. Tässäpä dilemma. No, olen treenannut kummallakin tavalla, pitäen namitreenit niin lyhyenä ettei koira ehdi ahdistua. Ja leikitään paljon paljon paljon. Se tuntuukin tuottavan tulosta. Ehkä.

Stef herätti kaikkien empatiat surkealla käytöksellään. Se on niin "anteeks kun mä oon olemassa" koko ajan. Mutta saatiin onneksi myös hyviä vinkkejä. Kannattaa aina avautua koiran pehmeydestä, niin saa apua :D

Huomenna sitten hakutreeneihin.

Ja jos mä olisin parempi ihminen kirjoittelisin enemmän, mut enhän mä nyt jaksa :D

Ja ai niin. Tämä on meidän sadas blogiteksti. Bileet?

Ei kommentteja: